Dagje Efteling voor Elisabeth en haar gezin

Vorige week stuurden wij Elisabeth, Bas en hun zoon Dylan naar de Efteling om ze een lichtpuntje te bezorgen. Dit is wat Bas erover schreef:

“Zondag 5 maart was het zover. We gingen als gezin dankzij stichting Ad Vitam een dag naar de Efteling. Eerst zouden wij met Chantal, Mark, Raymond en nog enkele gezinnen samen gaan. Echter kon Elisabeth die dag niet omdat ze te ziek was van de chemokuur. Maar toen mailde Chantal om te zeggen dat wij alsnog de kaartjes konden krijgen en zelf een dag weg konden.

Nou zoals gezegd, zondag 5 maart, waren wij, Elisabeth, Dylan en Bas aangekomen in de Wereld vol Wonderen. Het was echt een super leuke dag. Het weer was prima en het was niet zo druk. Voor Elisabeth was er een scootmobiel aanwezig waar zij zich de gehele dag comfortabel in kon voortbewegen.
Ook was er in dit weekend de opening van Droomvlucht, die enkele maanden dicht was voor een grondige renovatie. En dat was te zien ook, alles zag er weer uit als nieuw. Verder natuurlijk, de Fata Morgana, Symbolica, Carnaval Festival en het sprookjesbos. Hier hebben wij ons als gezin prima vermaakt. Ook het eten en drinken ontbrak niet.

Wij willen als gezin onze dank uitspreken dat deze dag mogelijk is gemaakt door stichting Ad Vitam, echt hartelijk dank hiervoor. Onze dag was echt geweldig.”