Over ons

Stichting Ad Vitam is een non-profit organisatie welke is opgericht in februari 2019. Met de stichting willen wij mensen die ernstig ziek zijn of zijn geweest een lichtpuntje bezorgen in een donkere periode. Deze lichtpuntjes kunnen bestaan uit dagjes weg, weekendjes weg, maar ook uit materiële dingen die ervoor zorgen dat het omgaan met de ziekte een stukje vergemakkelijkt wordt.

De stichting bestaat momenteel uit drie bestuursleden: Chantal, Raymond en Mark. Allen zijn zij werkzaam of werkzaam geweest als hulpverlener publieke sector.

In het werk, maar ook privé hebben wij inmiddels met eigen ogen kunnen zien hoe verschillende ziektes mensen kunnen slopen en hoe fijn het soms is om deze mensen een (tijdelijke) boost te kunnen geven. “Ad Vitam” betekent dan ook “geef om leven”.

Om ons doel te kunnen verwezenlijken, zijn wij afhankelijk van donaties. Deze donaties proberen wij op actieve wijze te verkrijgen. Zo laten wij ons bijvoorbeeld sponsoren bij sportevenementen waar wij zelf aan deelnemen.

Andere manieren waarbij wij donaties proberen te krijgen, zijn:

• Statiegeldbonnen (emballage) inzamelen bij diverse supermarkten
  • Op basisscholen bootcamplessen en sponsorlopen verzorgen
  • Op vrijmarkten goederen verkopen

Op onze website kunt u lezen waar, wanneer en wat we precies gaan doen en wat onze laatst behaalde doelen zijn.

Wilt u ons ook steunen met een donatie? Klik dan  hier  om te doneren!