Rutger overnacht in boomhut

Rutger heeft in zijn jonge leven ruim 2 jaar moeten strijden tegen leukemie. Zijn liefste wens was om een nachtje in een echte boomhut te slapen. Dat hebben we geregeld voor Rutger en zijn gezin.

Afgelopen weekend zijn ze weg geweest en dit is wat Rutger’s moeder erover schreef:
“Op 31 augustus 2023 heeft Rutger zijn bloemenkraal ontvangen, als teken dat zijn behandeling tegen acute lymfatische leukemie erop zit.
De behandeling nam 2 jaar en 1 maand in beslag. Mede door verschillende stichtingen waren er lichtpuntjes in deze moeilijke tijd. Echter één wens was nog niet in vervulling gegaan; slapen in een boomhut. Deze wens heeft stichting AD VITAM mogelijk gemaakt.
Afgelopen vrijdagmiddag vertrokken richting Utrecht, maar niet met als eindbestemming het prinses Máxima centrum, maar een weekendje weg in een boomhut. Zo fijn!
We reden een bospad op en uit niets doemde daar opeens de boomhut op. Wauw!!
Een boomhut midden in de natuur, niet op een camping of vakantiepark. Een boomhut met 2 verdiepingen, met badkamer en keuken. Wat een luxe!
Onder de boomhut kon je klimmen en klauteren, er stond een trampoline en was zelfs zipline.
Wat hebben we genoten!!
Warme groet,
Fam Koolma”

We zijn blij dat we Rutger’s wens hebben mogen vervullen en wensen hem een goede gezondheid toe.