Kerstballen (en) challenge

Op 24 t/m 26 november doen Mark en Raymond samen met 2 collega’s van Mark (en 1 collega in de logistieke ondersteuning), de David Goggins challenge. In 48 uur tijd gaan zij elke 4 uur, 4 mile hardlopen. Dat is bijna 6,5 km per keer en dat 12 keer in 48 uur!
Om onze heren te steunen, hebben we onze kerstballen actie hieraan gekoppeld. Wil jij onze heren steunen? Koop dan een setje houten kerstballen bij ons voor €7,50 (exclusief eventuele verzendkosten). De opbrengst gaat uiteraard naar onze stichting, maar het geeft de heren wel een boost als ze ondersteund worden door donaties!
Wil jij ook één of meerdere setjes kopen? Stuur dan een mailtje met je gegevens en hoeveel setjes je wil naar info@stichtingadvitam.nl.
De setjes worden begin december uitgeleverd.
Help jij ons mee om zoveel mogelijk setjes te verkopen? 💪🏻