Hoera, 4 jaar!

HOERA!!! Onze stichting bestaat vandaag 4 jaar! 🥳

Tijd om even kort terug te blikken op afgelopen jaar. In totaal hebben we 22 keer wat aan kunnen bieden namens de stichting. Van werkkleding aan Stichting Politie Veteraan, tot uitjes naar de Efteling, SnowWorld en weekendjes weg aan toe. Ook hebben we vorig jaar onze eerste eigen Eftelingdag gehouden, waar we met meerdere gezinnen tegelijkertijd de Efteling bezochten.

Uiteraard konden wij dit niet doen zonder de hulp van donateurs.
Wij mochten bij diverse supermarkten emballage innen, hielden een spinning marathon en kregen een deel van de donaties van een sponsorloop van een basisschool. Daarnaast kregen wij regelmatig donaties van individuen. Zo ook van iemand die met pensioen ging en een bijdrage aan onze stichting vroeg van zijn collega’s en van een vriend van de stichting die zelf statiegeldflessen op zijn werk bij elkaar had verzameld.
Al met al blikken wij terug op een fantastisch jaar!
Ook voor dit jaar verwachten wij weer een hoop te kunnen betekenen voor anderen. De eerste uitjes zijn inmiddels de deur alweer uit. ☺️