Weekendje weg voor Mandy

Mandy heeft neurofibromatose waarbij haar lichaam automatisch tumoren aan maakt. Hiervoor moest zij een operatie ondergaan waarbij er een maagzenuw werd geraakt, waardoor zij vaak cycles heeft van heftig overgeven. Dit zorgt ervoor dat ze erg vatbaar is voor longontstekingen, waardoor Mandy heel vaak opgenomen moet worden in het ziekenhuis.

Mandy wilde dan ook heel graag een keertje weg met haar gezin, zodat het leven even niet in het teken staat van ziek zijn, maar dat ze gewoon even konden ontspannen. Dat werd nog spannend omdat zij vlak voor het geplande weekend weer opgenomen moest worden in het ziekenhuis, maar gelukkig werd zij op tijd ontslagen om eindelijk een weekendje weg te kunnen.

Dit is wat Mandy er zelf over schreef:
“Wij hebben een heerlijk weekend gehad met zijn 4-en. Hebben er erg van genoten dat we dit eindelijk weer even met zijn 4-en konden doen.
We zijn lekker met zijn 4-en wezen eten en naar de film geweest en lekker in de jacuzzi gezeten met zijn allen.
We konden ons niet meer herinneren waneer we met zijn 4-en naar de film geweest waren.
We willen jullie bedanken voor dit mooie weekend, wij hebben genoten en de hondjes ook ❤️.”

Wij zijn blij dat Mandy en haar gezin een geslaagd weekendje weg hebben gehad. 😄