Hospice de Liefde verrast

Vanmorgen zijn Mark en onze ambassadeur Bas bij Hospice de liefde geweest in Rotterdam.
Enige tijd geleden werden wij door Bas en zijn vrouw Geeske gewezen op de hospice. Deze werd nieuw gebouwd en was hard op zoek naar inboedel voordat de hospice geopend zou worden.
We zijn op gesprek gegaan bij de hospice en wilden niet met lege handen aan komen, dus hebben wij ze direct een airfryer geschonken. Deze stond op de lijst met producten die ze nog nodig hadden, dus die konden ze gelijk afstrepen.
Na het gesprek werd duidelijk dat ze heel goed een grote wasmachine konden gebruiken. De hospice heeft 7 kamers en dus minstens evenveel patiënten die toch elke keer weer voorzien moeten worden van bijvoorbeeld schoon beddengoed. Ook had men graag nog waterkokers gezien in de kamers van de patiënten, zodat men zelf op zijn tijd een kopje thee kan zetten. Na een rondleiding te hebben gekregen in het onwijs mooie en rustgevende pand, zijn we aan de slag gegaan.
Bas en zijn vrouw Geeske hebben bij supermarkten in de buurt statiegeldbonnen weten te innen en Mark heeft het voor elkaar gekregen om via BCC een mooie korting te krijgen op de producten en de levering ervan.
De wasmachine was reeds geleverd, maar vanmorgen zijn Mark en Bas de waterkokers gaan brengen. Net op tijd voor de opening, want die vind morgen plaats.
Wij hopen dat we hierdoor bij kunnen dragen aan een prettig verblijf voor de patiënten van de hospice, die hier hun laatste levensdagen door zullen brengen. 😔