Hierperdepiep Hoera!

Op 1 februari bestond onze stichting 1 jaar! In verband met de drukte in onze privé levens zijn we deze datum ongemerkt gepasseerd! 😲
Maar laten we nog even kort terug kijken naar afgelopen jaar. Wij hebben de volgende dingen mogen schenken:
– 6x een reis naar Disneyland Parijs
– Weekend Parijs
– Voetbalwedstrijd voor het Nederlands elftal
– Tablet
– Airfyer voor een hospice
De hospice hebben we afgelopen week nog meer geschonken voor hun inboedel, daar heeft u van de week ook over kunnen lezen.
Daarnaast hebben we ook wat dingen georganiseerd om sponsorgeld binnen te krijgen:
– sponsorlopen
– bootcamps
– een Disneydag bij de Jumbo in Delft
– verkopen van lightsticks op lichtjesavond
– en we hebben al bij veel supermarkten gestaan om statiegeldbonnen gedoneerd te krijgen.
Afgelopen maand hebben we ook alweer 2 cheques uit mogen reiken voor twee leuke uitjes. En daar zal het vast niet bij blijven dit jaar!
We zijn ook bezig om een sportieve prestatie te organiseren, langzaamaan krijgt dit ook wat vorm en zodra alles iets concreter is, zullen wij dit ook kenbaar maken.
Wij willen iedereen bedanken die het afgelopen jaar iets voor onze stichting gedaan heeft! Zonder jullie ondersteuning wordt het voor ons ook erg lastig, dus dankjewel! ☺
Ook bedankt aan de donateurs! Zonder geld zouden we nergens zijn! Donaties zijn uiteraard nog steeds welkom! Via www.stichtingadvitam.nl/doneren kunt u geld doneren. ❤️
En nu op naar een succesvol 2020! 💪🏻 En dat we maar veel mensen mogen verblijden met een positieve boost! 😄