Weer een cheque de deur uit!

Gert Jan is ernstig ziek en zodoende zijn wij door zijn collega Ilse van de politie eenheid Den Haag benaderd of wij iets voor hem konden betekenen.
Van de vrouw van Gert Jan kregen wij te horen dat hij nog graag een keer met zijn twee zoons naar een voetbalwedstrijd wilde gaan.
Zodoende hebben wij drie kaartjes geregeld voor Nederland Estland, zijnde de laatste groepswedstrijd voor de EK kwalificatie op 19 november. Daarnaast hebben wij daar 100 euro zakgeld bij gedaan zodat ze met zijn drieën nog lekker voor de wedstrijd een hapje of een drankje kunnen doen.
Afgelopen zondag werd de cheque uitgereikt en was Gert Jan verrast door dit gebaar. Wij zijn benieuwd naar de terugkoppeling en hopen dat Nederland van Estland wint op 19 november om het de perfecte dag te laten zijn voor Gert Jan.