Flinke donatie van Piet van Waalpartners

Zaterdag 15 oktober mochten wij als stichting Ad Vitam een donatie van €2621,- in ontvangst nemen van Piet van Willigen.

Piet, een collega van de vrouw van Raymond, gaat als medeoprichter van ingenieursbureau Waalpartners Civil Enginering na 38 jaar trouwe dienst met welverdiend pensioen. In plaats van een afscheidscadeau had Piet, als trouw volger en donateur van onze stichting, aan zijn relaties gevraagd tijdens zijn afscheidsfeest een donatie te doen aan stichting Ad Vitam. Dit heeft geresulteerd tot dit mooie bedrag. Hiermee kunnen we weer een hoop mensen een mooie herinnering bezorgen.

Stichting Ad Vitam bedankt hem en al zijn relaties voor dit fantastische gebaar en wij wensen Piet uiteraard een heel fijn pensioen toe.