Donatie aan ernstig zieke Chris

Enige tijd geleden werden wij benaderd met de vraag of wij wat konden betekenen voor Chris.
Chris viel begin dit jaar plotseling flauw. Na onderzoek bleek dat hij een tumor in zijn hersenstam had. Helaas kan men dit niet genezen en naar mate de tumor zal groeien, des te meer symptomen Chris zal krijgen. Chris zijn zicht zal onder andere worden aangetast. De tumor zal er uiteindelijk voor zorgen dat hij komt de overlijden.

Chris en zijn vrouw willen er daarom nog het beste van maken. Chris zijn collega’s zijn erachter gekomen dat hij en zijn vrouw graag nog het Noorderlicht zouden willen zien. Dit was voor hun echter financieel niet haalbaar. Zodoende is men een crowdfunding gestart en kwam al snel de vraag of wij hieraan bij zouden willen dragen. Normaal gesproken organiseren wij zelf de uitjes, maar het Noorderlicht is voor onze stichting ook niet haalbaar, maar we willen wel graag dat Chris zijn wens in vervulling kan laten gaan, daarom hebben wij geld gedoneerd aan de crowdfunding. Chris en zijn vrouw zullen in september vertrekken om deze droom nog in vervulling te laten gaan. Als zij terug zijn, zullen wij hier ook een bericht over plaatsen.