Remco naar de Efteling

Vorig weekend mochten wij de 17-jarige Remco met zijn gezin naar de Efteling sturen.
Remco zijn behandelend arts van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie had gevraagd of hij naar de Efteling mocht. Remco had reeds twee keer een hersentumor gehad en werd nu ook voor een tweede maal behandeld voor botkanker. Remco’s liefste wens was om met zijn gezin naar de Efteling te kunnen.

Hieronder het stukje wat Remco’s moeder schreef:
“Het was super leuk, zaterdag was het rustig maar wat kouder en zondag warm maar wat drukker.
Remco heeft genoten.
De overnachting in het hotel was fijn, een eigen ingang naar het park was mooi geregeld ,niet door de drukke ingang te moeten was fijn.
Hij is zelfs in de Baron geweest ondanks dat de invalide lift kapot was, we hebben hem naar boven getild, dit was een uitzondering dat dat mocht.”

Inmiddels hebben wij ook vernomen dat Remco binnen een zeer korte tijd komt te overlijden.
Wij vinden het fijn dat Remco en zijn gezin nog even tijd met elkaar hebben kunnen doorbrengen in de Efteling, maar wensen hen tegelijkertijd heel veel sterkte met de vreselijke tijd die hen te wachten staat.

Update: wij hebben vernomen dat Remco inmiddels is overleden. Wij wensen al zijn naasten heel veel sterkte!