Estafetteloop!!!

Yes! Het is zover! We hebben onze eerste stap gezet!

Op 24 en 25 september zullen wij als team een estafetteloop houden van het noordelijkste puntje van ons land (de Noordkaap), naar het zuidelijkste puntje (Klein-Kuttingen). Een loop van 370 kilometer! Voor zover bekend is dit op deze wijze nog nooit gedaan en zal dit een unieke beleving worden!

We hebben inmiddels een team gevormd en van de week is er voor het eerst getraind. Omdat het wat kortdag was, kon nog niet iedereen daarbij aanwezig zijn. Maar bij ons volgende trainingsmoment hopen we een foto van het voltallige team te kunnen tonen.

Je zal vanaf nu wat vaker updates op de site zien, want we houden je natuurlijk graag op de hoogte van onze vorderingen en zijn hard op zoek naar sponsoren en donateurs!

Ons doel is uiteindelijk om zoveel mogelijk geld op te halen voor de stichting zodat wij weer veel zieke mensen (en hun gezinnen) een positieve boost kunnen geven!

Denk jij dat jij iets voor ons kunt betekenen? Mail ons dan op info@stichtingadvitam.nl. Wil jij ons in de aanloop naar onze loop alvast een boost geven? Doneer dan op www.stichtingadvitam.nl/doneren