Er heerlijk tussenuit en tijd voor elkaar

Al 10 jaar lang zit het Henriëtte niet mee qua gezondheid. In 2018 komen de artsen er achter dat Henriëtte MS heeft. Deze ziekte sloopt haar, maar daarnaast moet ze toch haar 2 jonge zoontjes opvoeden. Gelukkig heeft zij hulp van haar vriend. Maar het hele gezin lijdt onder de ziekte. Zodoende dat wij dit gezin een positieve boost hebben gegeven.

Hieronder het verhaal van Henriëtte.
“Dankzij Stichting Ad Vitam mochten wij met ons gezin op reis. Onze reis naar Disneyland kon helaas door de Corona niet door gaan, dus zijn wij de afgelopen dagen naar de Huttenheugte in Dalen geweest.
We hebben het daar heerlijk naar ons zin gehad. De regels zijn allemaal wat anders dan anders natuurlijk maar we mochten 2x een tijdslot reserveren voor de Aquamundo. Dit hebben we de 2e dag dus ook meteen gedaan. Heerlijk deze zwembaden en onze favoriet was natuurlijk de wildwaterbaan! Onze oudste had net voor onze herfstvakantie zijn A diploma gehaald dus dit was voor hem extra mooi.
’s Ochtends keken we door het raam en daar was het ultieme Centerparcs gevoel; een eekhoorn zat voor het raam te eten. Heerlijk al die dieren om het huisje.
Bij de ingang van het park ligt Plopsaland, hier zijn we ook nog een dag geweest, superleuk voor ons als je dus wat kleinere kinderen hebt. Het is ruim opgezet en zeer kindvriendelijk! (Denk wel maximum leeftijd 10 jaar, dat het leuk is voor de kinderen). Bij het verkeersparkje hoefden de kinderen niet te twijfelen of ze de brandweerauto of de politieauto wilden.. Toppers 😉
De laatste dag hebben we natuurlijk nog een keer heerlijk gezwommen en daarna zijn we nog gaan bowlen. Als echte afsluiter ‘s-avonds lekker in het huisje aan het gourmetten geweest.
Het was een andere reis dan die we in eerste instantie gedacht en gepland hadden maar we hebben er niet minder om genoten. Wij zijn er even lekker tussen uit geweest en even tijd en aandacht voor elkaar gehad. Heerlijk.
Super bedankt Stichting Ad Vitam!!”