Ronald geniet op Ameland

Kennen jullie Ronald nog?
Bij Ronald werd per toeval een hersentumor ontdekt. Hij werd er aan geopereerd, maar heeft nog steeds last van de gevolgen hiervan. Eerder maakten wij daar al een bericht over, zie deze link.
Ronald had de wens om samen met zijn vrouw een tripje naar Parijs te maken. Door zijn hersentumor hadden zij daar de kans nog niet voor gekregen. Zodoende is dit vanuit onze stichting aan Ronald en zijn vrouw geschonken.
Zij zouden in het voorjaar naar Parijs gaan, maar helaas gooide Covid-19 roet in het eten. Daarom vroeg Ronald of hij in plaats van Parijs naar Ameland toe mocht. Dat kon geregeld worden en vorige week zijn Ronald en zijn vrouw gezellig met zijn tweeën naar Ameland geweest.
Hieronder de berichten die we van Ronald en van zijn vrouw mochten ontvangen.
Ronald:
“Na uitstel komt geen afstel!
Met verlangen keken we uit naar ons reisje wat we onverwacht kado hadden gekregen.
Corona gooide roet in het eten en uiteindelijk leek het ons veiliger om naar Ameland af te reizen ipv naar Parijs.
Het was een soort huwelijksreis want op 3 september hebben we ons geregistreerd partnerschap gerealiseerd. Dat was ook een prachtige dag!”

Ronald’s vrouw:
“Ameland bleek een goede keus. We hebben er sportieve dagen van gemaakt. ( en wat een geluk dat dat na Ronald zijn ziekte allemaal weer kan!)
Genoten van het fijne hotel en de top maaltijden in de vorm van shared dining. Echt genieten! Super bedankt voor deze prachtige dagen!”
Namens Ad Vitam van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! 🎉🍾 💍
=====
Deze reis is mede mogelijk gemaakt door mensen die een vrijwillige donatie deden aan onze stichting.
Wil jij ons helpen om nog meer gezinnen een positieve boost te geven in tijden van ziekte?
Donaties zijn welkom via www.stichtingadvitam.nl/doneren.