Dit is Thomas

Dit is Thomas en hij is 14 jaar oud.
In augustus 2019 is bij hem een kwaadaardige tumor in het rechter bovenbeen vastgesteld, een zogenaamd Ewing Sarcoom. Als gevolg van deze tumor heeft hij zijn heup gebroken. Hij wordt in het Prinses Maxima Centrum in Utrecht behandeld. Dit is een centrum dat speciaal is opgericht voor kinderen met kanker.
Thomas heeft al veel behandelingen ondergaan en is hard aan het strijden om de eindstreep te halen en dan kankervrij te zijn.
Via Eva (zie onze eerdere berichten) kwamen wij in contact met Thomas en zijn ouders.
Thomas wilde graag een keer naar een eiland toe. Dus dat hebben wij hem, door middel van donaties aan de stichting, kunnen schenken.

Hieronder een reactie van Thomas zijn ouders:
“Over 1,5 week wordt Thomas opgenomen voor zijn laatste en meest zware kuur van zijn behandeling die nu bijna een jaar duurt. Hij krijgt dan een hoge dosering chemo, met een opname van 3-4 weken. Dus hoe fijn was het dat hij, mede dankzij Stichting Ad Vitam nog een paar heerlijke dagen kon genieten op het Duitse waddeneiland Borkum. Het eiland is heel rolstoel vriendelijk waardoor Thomas zelfs ook, ondanks zijn beperking qua mobiliteit, met een solar scooter het strand op kon en vlakbij de zee kon komen. Hij vond het fantastisch. Even een paar dagen weg van het ziek zijn en genieten van een leuk eiland, heerlijk weer en lekker eten. Super bedankt 😃👍
Wil jij Thomas volgen tijdens het strijden tegen zijn ziekte? Dat kan! Via http://www.thomashegen.nl.
Wil jij samen met ons nog meer kinderen zoals Thomas een positieve boost geven tijdens het strijden tegen hun ziekte? Doneer dan op: www.stichtingadvitam.nl/doneren
Update: Thomas is helaas in juni 2022 op 16-jarige leeftijd overleden. Wij wensen zijn naasten heel veel sterkte!