Disney Fantasiadag

Afgelopen zaterdag zijn Mark en Xander namens onze stichting op de Disney Fantasiadag in Baarn geweest.
Deze dag werd georganiseerd door een collega van ons. Hij heeft een Facebookgroep; Disney Fantasia. Deze groep heeft ruim 15.000 volgers. Twee van deze volgers, Manuel en Simona, werden vorig jaar getroffen door een afschuwelijk leed. Zij hebben hun zoontje Jayro vorig jaar verloren aan de ziekte kanker.
Zij hadden ooit als wens om met z’n drieën naar Disneyland Parijs te gaan. Dat is helaas niet meer gelukt. Maar de wens om naar Disneyland te gaan ter nagedachtenis aan Jayro is toen ontstaan. Cynthia, ook lid van deze Facebookgroep heeft ons vervolgens benaderd en om onze hulp gevraagd.
Zaterdag zijn Manuel en Simona door Cynthia naar Baarn gelokt waarna ze door onze stichting verrast werden met een reis naar Disneyland. Het was een emotioneel moment voor ons allen. Manuel en Simona zullen begin volgend jaar naar Disneyland gaan.
Wij danken de Disney Fantasiagroep fans voor de donaties die zij gedaan hebben aan onze stichting. Om nog meer mensen een hart onder de riem te kunnen steken, kunnen wij nog wel wat donaties gebruiken. Kunt u wat missen? Doneer dan op www.stichtingadvitam.nl/doneren