Geweldige ervaring, in heftige periode

Gisteren ontvingen wij een berichtje van een gezin die vorige maand door onze stichting èn door jullie donaties naar Disneyland Parijs is gestuurd.

Leest u mee?
“Lieve mensen achter de stichting AD VITAM.
Begin van dit jaar werd ik gebeld door Mark. Hij had via collega’s gehoord dat ik werd behandeld voor borstkanker. Om ons een hart onder de riem te steken boodt hij ons namens de stichting, een weekend Euro Disney aan. Wat een geweldige verassing in een enorm heftige periode.
Afgelopen september hebben we met ons gezin mogen genieten van al het pracht en praal wat Disney te bieden heeft. En wat was het geweldig! We hebben ons ogen uitgekeken!
Vol met positieve en mooie herinneringen kunnen we nu weer verder met het volgende traject om te genezen van borst kanker. En dankzij jullie maakt het dit een stuk dragelijker. We zijn jullie enorm dankbaar!
Heel veel liefs
Kimm, Wout, Bodhi en Billie”
Dit is waar wij, als stichting Ad Vitam, het voor doen! We proberen gezinnen een lichtpuntje te geven in een toch al zo donkere periode in iemands leven…
Wij zijn hierbij wel afhankelijk van donaties, dus als u ons wilt helpen om nog meer gezinnen een lichtpuntje te geven, dan kunt u doneren via www.stichtingadvitam.nl/doneren