Jonge Disneyfan naar Disneyland!

Cariño heeft op 1 jarige leeftijd een hersentumor gehad en heeft tijden lang de deur platgelopen bij het ziekenhuis. Hij heeft aan zijn tijd in het ziekenhuis PTSS opgelopen en dat terwijl hij nog maar 4 jaar oud is. Daarnaast heeft Cariño autisme en dat maakt zijn jonge leventje er niet gemakkelijker op. Verder is hij groot fan van Disney en is zijn grote held Mickey Mouse.
Daarom hebben wij ze een paar weken geleden een reisje naar Disneyland Parijs aangeboden en dit kon op een dusdanig korte termijn geregeld worden, dat zij de week erna al naar Disneyland toe konden.
Cariño en zijn moeder hebben aangegeven dat zij een fantastische en echt onvergetelijke tijd hebben gehad. Van een te gekke treinreis, die een diepe indruk maakte bij Cariño, tot de magische dagen in Disneyland Parijs en een bezoek aan de stad Parijs; het was een ervaring die ze niet hadden willen missen.
En die ze, volgens eigen zeggen, nooit hadden kunnen doen zonder de hulp van Ad Vitam. Namens Sharifa en Cariño waanzinnig bedankt aan de donateurs van onze stichting!