Weer een gezin naar Disneyland!

Afgelopen week mochten we weer een gezin verblijden met een reis naar Disney. ☺
Na borstkanker te hebben gehad, is Renata nu langzaamaan weer aan het opknappen. Wij hopen dat deze trip haar en haar gezin een positieve impuls geeft die bijdraagt aan haar herstel.

Hieronder een stukje van Renata zelf:
“Wat een verrassing zeg, toen Mark belde met de mededeling, of wij zin hadden om met het hele gezin naar Euro Disney te gaan! Hij had van onze goede vriend Robert gehoord dat ik borstkanker had en dat het een lange en moeilijke periode is geweest.
Vooral voor onze 2 jongens van 13 en 14 jaar heeft het heel veel impact gehad.
Na een lange reeks van chemo en een operatie, ben ik nu gelukkig schoon. Nu alleen nog de bestralingen en dan kan ik weer met de opbouw beginnen, wat ook nog een lange weg te gaan is en ook veel geduld van mijn man en kinderen vergt.
En dan krijg je het fantastisch nieuws dat we met z’n vieren naar Euro Disney mogen, echt super leuk!
Het feit dat jullie je uiterste best met de Roparun doen om mensen zoals wij te helpen/ verrassen, ze even uit deze zieke sleur halen, petje af.
Wij gaan lekker genieten!
Met vriendelijke groeten,

Renata Hendriks”

==========
Donaties:
Naast Renata en haar gezin zijn er nog zoveel meer gezinnen die wel een positieve impuls kunnen gebruiken omdat zij getroffen zijn door kanker. Wij kunnen ze alleen een positieve impuls geven als men doneert aan onze stichting. Wilt u een donatie overmaken? Klik dan op onderstaande link. U kunt betalen middels Ideal. Hartelijk dank! ☺ 👍🏻