2de Gezin richting Disney!

Het is even stil geweest op social media, maar op de achtergrond zijn we druk aan het werk geweest. We hebben inmiddels een aantal gezinnen gevonden die helaas getroffen zijn door kanker.
Eén van deze gezinnen hebben we van de week een cheque kunnen overhandigen om later dit jaar naar Disneyland te kunnen gaan.

Hieronder leest u het verhaal van Kim:
“Kerstperiode 2018. Een zwarte periode uit het leven van mij en mijn gezin. Een knobbeltje in mijn borst
bleek kanker te zijn. Van een gelukkig gezin met een overvolle agenda met leuke dingen, naar een
horrorscenario dat zo maar even je leven in werd gegooid. Deal with it!
In januari startte mijn behandelingen. Onzekerheid, angst en paniek voerde toen de boventoon. Juist in die zwarte periode werd ik gebeld door Mark, met de boodschap dat ik was aangemeld door mijn lieve collega via intranet.
Mark boodt ons, namens de stichting Ad Vitam, een hele mooie reis aan naar Euro Disney. Wat een prachtige en enorm welkome verrassing! Een groot lichtpunt om naar uit te kijken.
Ik wil dan ook iedereen die deel heeft genomen aan het team van Ad Vitam enorm bedanken voor jullie inzet. wij zijn trots op jullie. Jullie hebben ons echt iets gegeven om naar uit te kijken.
Inmiddels zijn de zwaarste chemokuren voorbij en zal ik binnenkort worden geopereerd. Daarna nog een
lange weg te gaan, maar we blijven positief!”
Wilt u Kim en andere gezinnen ook een hart onder de riem steken? Deel dan dit bericht zodat wij wat meer naamsbekendheid krijgen. Of plaats een opmerking onder het bericht, dat vergroot ons bereik op Facebook!
En uiteraard kunnen wij donaties ook goed gebruiken, want er zijn helaas meer verhalen zoals die van Kim. Uw donatie kunt u overmaken via: www.stichtingadvitam.nl/doneren (u kunt via Ideal betalen, dus super simpel 😉) alvast hartelijk bedankt voor uw bijdrage, in welke vorm dan ook! 😄 👍🏻