Disney dag Jumbo Buitenhof Delft

Gisteren hielden wij, samen met de lokale ondernemers van de wijk Buitenhof in Delft, een Disney middag. Tijdens deze middag brachten de prinsessen Merida en Rapunzel een bezoek en mochten kinderen op de foto met hen. De foto kreeg men dan gratis mee. Ook konden de kinderen zich laten schminken en hun haren laten vlechten bij de kapsters van Headline Haarmode Delft. Daarnaast konden ze een suikerspin of slush puppie halen bij Kate’s Lekkers of een gratis ijsje bij Luciano’s IJssalon en voor de volwassenen hadden we van Jumbo Buitenhof nieuwe smaken cola en ijsthee gekregen om uit te delen.
Ook was Politiebureau Delft aanwezig met wat collega’s om de buurtbewoners te voorzien van preventie adviezen en om contact te maken met hun buurtbewoners. De kinderen mochten een kijkje nemen in de politieauto.
Door deze middag te organiseren, worden wij tijdens de Roparun (waar onze stichting aan deelneemt) gesponsord met boodschappen.
Het was een druk bezochte middag en we hebben veel vrolijke gezichtjes gezien. Wij vonden het in ieder geval een super geslaagd feest!

WILT U OOK ZOIETS ORGANISEREN?
Wij sturen dit jaar gezinnen met kinderen die aan kanker lijden naar Disneyland Parijs om even voor wat afleiding van het ziek zijn te zorgen en wij kunnen sponsoren goed gebruiken! Heeft u dus nog een goed doel nodig voor uw sponsorloop of wijkfeest? Dan houden wij ons aanbevolen! Wij hebben contacten met diverse ondernemers om van uw evenement een feestje te maken!
Voor de mogelijkheden, stuur ons even een mailtje.