Eerste gezin naar Disneyland

Begin februari, toen wij druk bezig waren om de stichting op te starten, overleed één van onze collega’s van politie eenheid Den Haag. Ajolt vocht tegen kanker en heeft deze strijd helaas verloren. Zijn vrouw en twee jonge kinderen bleven achter.

Niet lang daarna maakten wij op het werk bekend dat wij een stichting opgericht hadden en dat wij op zoek waren naar personen die een reisje Disneyland gegund werden. Dat hoefde niet perse een collega te zijn, maar wel iemand die getroffen is door ziekte en “een hart onder de riem” misschien goed kon gebruiken.

Dat we bij onze werkgever één grote familie zijn, bleek maar weer; van verschillende kanten werden wij benaderd om het gezin van Ajolt naar Disneyland te sturen. Aangezien ook zij getroffen werden door zijn ziekte. Wij hoefden daar geen minuut over na te denken en belden Naomi, Ajolt’s vrouw, op. Na een emotioneel gesprek, wilde zij onze gift aannemen en konden wij  officieel de reischeque overhandigen!

In mei ging Naomi met haar kinderen naar Disneyland en daarna schreef ze aan ons het volgende bericht:

“Eén van de mooiste dagen uit ons leven!

Dat is precies wat Damian en Zoë zeiden nadat we een heerlijke midweek weg zijn geweest.

Maandag 6 mei zijn we aangekomen in Village Nature en we waren erg onder de indruk van het park, de natuur, het huis en de activiteiten.

Dinsdag was het de dag dat we naar Disneyland gingen en dat was geweldig!
De kinderen genoten heel erg en uiteraard ik ook. Doordat het zo rustig was konden we bij veel attracties achter elkaar doorlopen.
Hele mooie herinneringen opgehaald omdat Ajolt ( hun vader en mijn man ) ook zo gek was op pretparken en achtbanen.
We hebben hem in onze gedachte meegenomen.

We hebben ons ook erg vermaakt in het park. Het mooie zwembad en een echte boerderij waar je de dieren kon aaien.

We willen Ad Vitam heel erg bedanken voor deze fantastische vakantie en hoop dat ze nog veel mensen blij mogen maken!!!

Liefs Naomi, Damian en Zoë”