Jeanny en dochter Carlie naar Maastricht

Vorige week zijn Jeanny en haar dochter Carlie naar Maastricht geweest. Jeanny is dusdanig ziek, dat genezing er helaas niet meer in zit. Carlie wilde dan ook graag nog met haar moeder fijne herinneringen maken en Maastricht stond nog op het wensenlijstje.

Dit is wat Jeanny schreef:
“Lief team van Ad Vitam,
Sinds 3 ½ jaar krijg ik kankerbehandelingen en steeds was er hoop en goede scans, tot afgelopen mei en van de een op de andere dag veranderde ons leventje. Ineens moesten we denken en praten over wat we nog wilden en hoe we er mee om konden gaan nu dat ik weet dat ik niet meer beter wordt. Wat voor ons beide, mijn dochter Carlie en ik, heel belangrijk was waren uitjes en genieten zolang ik nog fit genoeg daarvoor ben. Wat ik niet wist was dat Carlie jullie stichting aangeschreven had.

Op een dag vroeg ze mij of mee wilde kijken naar een leuk hotelletje in Maastricht, een stad die nog op onze “lijst” stond. Dromen mag dacht ik en we vonden al snel een leuk hotel, midden in het centrum met een eigen terrasje. Als echte romanticus was ik in gedachten al daar. Ook wist ik dat we het ons niet konden veroorloven momenteel. Zegt Carlie ineens dat ze gaat boeken en vertelde ze me over de stichting. Normaal heb ik mijn mondje wel klaar maar deze keer niet en dacht zelfs even dat het niet echt was. Maar dat was het wel!!!!! We boekten gelijk voor de week erop. Even 2 dagen weg van het ziek zijn.

Koffertje gepakt, samen in de trein en daar waren we, nog mooier en idyllischer dan dat we dachten en we konden vrijwel gelijk onze rust nemen. Heerlijke bedden, een apart zithoekje, en het terras met uitzicht op de binnenstad. Ook onze lunch, diner en consumpties kregen we, ongekend dat wildvreemde mensen dit voor mensen als ons doen. We hebben dan ook intens genoten.

Een bezoek gebracht aan een enorme boekenwinkel, de Dominicanen en een museum vol illusies. Natuurlijk ook het shoppen niet vergeten.

Al die mooie, fijne en lekkere dingen lieten ons onze situatie even vergeten!
Dankbaar voor deze kans om samen met mijn dochter nog mooie herinneringen te maken, voor de rust en het fijne contact met jullie als stichting.

Lieve groetjes van Carlie en Jeanny”