Wilma, Monique en Martin lopen “Dodentocht” voor Ad Vitam!

Wilma, collega van Chantal haar afdeling, gaf aan dat ze de laatste tijd op het werk en privé veel te maken kreeg met ziekte en verdriet. Ondanks het sturen van kaartjes en appjes, voelde zij zich toch soms zo machteloos. Daarom dacht zij na waar zij haar gezondheid in zou kunnen zetten om anderen te helpen.

Zodoende heeft zij besloten om samen met collega’s Monique en Martin de “Dodentocht” in Bornem, België te lopen. Deze loop is 100 km lang die binnen 24 uur afgelegd wordt. Dit is ontzettend zwaar, vandaar ook de naam.

De loop start op 11 augustus 2023 om 21:00 uur en zal dus 24 uur later eindigen.
Wilma zegt: “100 km wandelen zal heel zwaar zijn, maar het is niets in vergelijking met het vechten tegen een ernstige ziekte.”

Daarom hebben Wilma, Monique en Martin besloten om zich te laten sponsoren door hun omgeving en om dit geld aan onze stichting te doneren, waar wij dit dan uiteraard weer zullen besteden aan lichtpuntjes voor mensen die ernstig ziek zijn.

Wij zijn superblij met dit initiatief van Wilma, Monique en Martin. Het is hartverwarmend dat zij aan onze stichting denken. ❤️

Wil jij hen ook steunen om een mooi bedrag op te halen? Doneer dan aan onze stichting via deze link. 😉