Nienke naar Blijdorp

Gisteren gingen er twee gezinnen naar Blijdorp. Ondanks dat het weer in het begin wat tegen zat. Hebben beiden een fijne dag gehad. Bij deze alvast een korte terugkoppeling van één van de gezinnen.

“Vandaag mochten wij een dagje naar Diergaarde Blijdorp, ons aangeboden door stichting Ad Vitam.
Onze Nienke is sinds maart ziek en sindsdien zitten wij in een sneltrein die maar door raast. We leven van dag tot dag en proberen plusjes te sparen; leuke dingen doen of dingen ondernemen waar we als gezin veel plezier van beleven en positieve energie uit halen.
Dit was zo’n plusje!

De dag was super verzorgd. We mochten op eigen houtje het park in en alles was geregeld! Tickets, parkeerkosten en zelfs zakgeld om lunch en drinken van te kopen. Wat een luxe!
We hebben enorm genoten van deze onbezorgde en fijne dag!
Bedankt stichting Ad Vitam voor deze mogelijkheid!

Liefs Karin,
mede namens Jan, Michael en Nienke.”