T-shirts voor Stichting Politie Veteraan

Vorig jaar mochten wij op bezoek komen bij Stichting Politie Veteraan.
Wij hebben ze toen werkkleding mogen geven. Maar omdat deze kleding nogal op de koudere dagen gericht was, hebben wij de belofte gemaakt dat wij ook T-shirts met hun logo zouden schenken.

SPV is op zoek gegaan naar mooie shirts en hebben ze laten bedrukken. Omdat de uiteindelijke prijs wat boven het budget van onze stichting lag, is er overeengekomen dat wij een deel van de kosten op ons zouden nemen en de SPV zelf het overige deel.

2 weken geleden heeft Mark symbolisch de T-shirts aan Eric van SPV mogen overhandigen.

Stukje achtergrond informatie:
Stichting Politie Veteraan zet zich in voor, onder andere, politieagenten met PTSS. Deze agenten kunnen bij hun terecht om op therapeutische basis met lotgenoten de handen uit de mouwen te steken tijdens het onderhouden van een bosperceel. Dit is geheel op vrijwillige basis, maar er zijn veel collega’s die baat hebben bij deze aanpak en die het fijn vinden om met hun lotgenoten, in meer of mindere mate, even fysiek aan de slag te zijn.