Felicity naar De Bonte Wever

Felicity is 18 jaar oud en kreeg vorig jaar de diagnose Hodgkin (lymfeklierkanker). Zij heeft een aantal zware behandelingen moeten ondergaan. Dat was niet alleen lichamelijk erg zwaar, maar ook mentaal krijg je een flinke duw als je dit (als 18-jarige) moet ondergaan.

Felicity had echt behoefte aan een lichtpuntje en wilde het liefste met haar gezin even weg. Zij zijn dan ook even met zijn allen naar De Bonte Wever Assen geweest.

Dit is wat Felicity er zelf over schreef:
“Wij hebben dankzij stichting Ad Vitam heerlijk met het gezin mogen genieten bij De Bonte Wever in Assen. We waren er echt aan toe om onze zorgen even los te laten en gewoon te genieten met elkaar na alle ellende die wij als gezin hebben moeten doorstaan. Wij zijn stichting Ad Vitam enorm dankbaar dat dit mogelijk is gemaakt voor ons. Het was een mooi lichtpuntje na donkere tijden en we hebben er volop van genoten!✨”