Damovo sport voor Ron

Onze teamgenoot Ron is momenteel zelf ernstig ziek. Hij heeft kanker en ondergaat daarvoor de nodige behandelingen. Ron heeft het zwaar, maar wil perse mee met onze estafetteloop! Het was nog even spannend of Ron überhaupt wel mee kon, want hij zal binnenkort geopereerd moeten worden, maar dat heeft het ziekenhuis gelukkig net na de estafetteloop ingepland. Zijn ziekte zal hem er niet onder krijgen! 💪🏻

Daarnaast heeft Ron zelf mogen ervaren hoe een dagje uit van de stichting je even een fijne boost kan geven. En dat wil hij ook graag voor anderen. Daarom fietst Ron mee met de estafetteloop als navigator en hoopt hij zoveel mogelijk geld op te halen voor de stichting.

Zijn werkgever Damovo is daarom een actie gestart om Ron te ondersteunen. Als Ron’s collega’s volgende week, in het weekend van 18 en 19 september, een stuk gaan lopen of fietsen, doneert Damovo euro’s voor het aantal kilometers die de werknemers gemaakt hebben. Bij de fietsers wordt er €1,- per gereden km gedoneerd en bij de lopers €2,- per gelopen km. Zo hoopt Damovo uiteindelijk namens Ron een mooi bedrag op te halen voor onze stichting! 😄

Wij zijn in ieder geval super enthousiast en dankbaar voor dit mooie gebaar. En wij gaan met én voor Ron over die finishlijn in 2 weken! 💪🏻