Nieuwe tafels voor hospice

Bas en Geeske zijn beiden vrijwilligers bij Hospice De Liefde. Daarnaast verzorgt Bas al jaren onze deelnemers aan onze sportieve evenementen. Toen wij hoorden dat de hospice dringend twee nieuwe eettafels nodig had, twijfelden wij als stichting dan ook geen moment om bij te springen. Pronto Wonen hielp ons om mooie tafels uit te zoeken voor een mooie prijs en wij mochten gratis gebruik maken van hun bestelbus om de tafels te kunnen leveren.

Begin van de middag hebben wij de tafels geleverd en direct in elkaar gezet. Wij werden direct hartelijk ontvangen door Bas, Geeske en het overige personeel. En toen de tafels stonden, kregen we direct complimenten van enkele bewoners en het personeel. Zij vonden de nieuwe tafels prachtig. We zijn blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren en we hopen dat de hospice nog lang gebruik kan maken van de nieuwe tafels.