Hoera! Wij bestaan 2 jaar!

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat onze stichting werd “geboren”!

Gelijk een mooi moment om even terug te blikken naar het afgelopen jaar. Doordat de COVID-19 besmettingen in Nederland toenamen, konden wij helaas dit jaar geen grote evenementen bijwonen. Maar we hebben wel op 2 scholen in Zuid Holland een sponsor bootcamp kunnen houden. Dit was een groot succes, aldus de leerlingen van de scholen en hun leraren.  Wij haalden hier bijna €1700,- euro aan sponsorgeld op.

Daarnaast hebben we geld opgehaald door emballage te innen bij diverse supermarkten. Doordat veel supermarkten maatregelen moesten nemen tegen het virus, konden wij niet overal meer terecht, maar desondanks konden wij toch ruim €6700,- euro ophalen.

Met deze bedragen konden wij een aantal ernstig zieke mensen, waaronder ook kinderen, een positieve boost geven.

Zo schonken wij aan een hospice een wasmachine, een airfryer en 7 waterkokers, welke zij zo hard konden gebruiken voor hun patiënten.

Twee gezinnen gingen naar de Efteling voor 3 dagen.  En twee gezinnen gingen naar Disneyland Parijs. Eén gezin wilde graag naar Borkum in Duitsland.

Er ging €1500,- naar het Leidsch Universitair Medisch Centrum, dit ging in de “verwenpot”. Zo kunnen zij ernstig zieke patiënten af en toe iets extra’s geven. Denk aan een muziekvoorstelling voor kinderen, een massage, etc.

Vervolgens zijn er nog een aantal gezinnen die wachten totdat de COVID maatregelen weer minder worden zodat één gezin naar Legoland kan en een ander naar Centerparcs. Een ernstig zieke man met zijn vrouw een BBQ arrangement krijgt en weer een ander stel eindelijk kan genieten van een sauna arrangement.

Wij hopen dat we in 2021 weer diverse evenementen kunnen organiseren om donaties op te kunnen halen en daarmee nog meer ernstig zieken een positieve boost te kunnen geven!

Wil jij ons daarbij helpen? Klik dan op deze link om te doneren!