Ronald wordt verrast!

Vorige week maandag werd politieagent Ronald van basisteam Alphen aan den Rijn door zijn collega’s Dennis en Khalid verrast met een weekendje Parijs.
Bij Ronald is een tijdje terug per toeval een hersentumor ontdekt. Hij is daaraan geopereerd, maar heeft nog dagelijks last van rest verschijnselen. Dennis en Khalid wisten van het bestaan van onze stichting en benaderde ons om Ronald een positieve boost te kunnen schenken.
Dennis en Khalid hadden contact opgenomen met de vrouw van Ronald en zij gaf aan dat Ronald heel graag een keer naar Parijs wilde met zijn vrouw, maar dat dat vanwege de tumor er nog niet van was gekomen. Zodoende heeft onze stichting voor Ronald en zijn vrouw een weekendje Parijs geregeld.
Ronald zelf werd vorige week maandag op zijn werk na de middag briefing verrast. Door zijn teamchef werd hij haar voren geroepen waarna Dennis en Khalid hem de cheque konden overhandigen. Inmiddels waren Ronald zijn vrouw en kinderen ook stiekem de briefingruimte ingelopen, zodat ook zij konden meegenieten van het moment. Ronald was zichtbaar ontroerd van het gebaar van zijn collega’s.
Omdat het weer deze tijd van het jaar vaak te wensen over laat, gaat Ronald met zijn vrouw in het voorjaar van 2020 naar Parijs. Uiteraard zullen we aan Ronald vragen of hij achteraf wil laten weten hoe hij het gehad heeft, zodat wij dit weer met u kunnen delen.