Nieuwe Ambassadeur

Wij hebben een nieuwe ambassadeur gevonden voor onze stichting! Jan Hilgeman is een zeer sportieve man, die met ons een aantal keer heeft meegedaan aan de Roparun. Rennen kan hij dan ook als de beste. En aangezien wij als stichting ook middels sportevenementen aan donaties en naamsbekendheid willen komen, past Jan heel erg goed bij ons team.
Jan zal dan ook voornamelijk meedoen aan sportevenementen, waar hij gewoonlijk ook al aan mee doet en hij zal daarbij lopen in een sportshirt van Ad Vitam. Hij wordt zo nu en dan ook vergezeld door één of meerdere van ons team.
Uiteraard zullen wij deze sportieve prestaties met jullie delen! Gisteren is hij al begonnen met een lekker loopje van 17 kilometer met Mark, onze voorzitter van de stichting.