Website

Yes! Onze website is in de lucht! U kunt www.stichtingadvitam.nl nu bezoeken! Er staat nog vrij weinig informatie op, maar dat wordt de komende tijd aangevuld.
Het belangrijkste voor ons is dat er vanaf nu ook online gedoneerd kan worden! Ga naar www.stichtingadvitam.nl/doneren vul daar uw donatiebedrag in en betaal via Ideal!
Inmiddels is ook onze ANBI aanvraag de deur uit, dus hopelijk krijgen we daar binnenkort ook uitslag van.
Tevens hebben wij een aanvraag gedaan bij de Stichting Roparun om ons te helpen met het behalen van ons doel voor dit jaar; zoveel mogelijk zieke mensen met hun gezinnen een magische reis naar Disneyland Parijs te bezorgen. Deze aanvraag wordt begin april beoordeeld, dus ook hier wachten wij geduldig op antwoord.
Verder staan er wat evenementen op de rol voor de komende maand. Op 4 en 18 april verzorgt onze teamgenoot van ons Roparun team 2 bootcamp trainingen, waarbij het inschrijfgeld ten goede komt van onze stichting en op 12 april hebben we 2 sponsorlopen bij basisscholen in Delft en Den Hoorn waarbij wij ook een deel van de opbrengst mogen ontvangen.
Tevens staan wij nog steeds bij een aantal supermarkten met onze donatieboxen en dat levert toch ook steeds weer mooie bedragen op.
Zoals u ziet blijven wij nog steeds druk bezig en zijn groeiende. Brengt u ons vooral onder de aandacht bij uw vrienden en familie, we kunnen de extra Facebook volgers hard gebruiken!