Stichting Ad Vitam is opgericht in februari 2019 door Mark, Raymond en Chantal welke werkzaam zijn of zijn geweest bij de politie.

Wij willen graag ons steentje bijdragen om mensen die ernstig ziek zijn of ziek zijn geweest een beetje licht te geven in een donkere periode. Hierbij valt te denken aan dagjes of weekendjes weg met het gezin of familie. Inmiddels hebben wij bijvoorbeeld al vijf gezinnen naar Disneyland Parijs kunnen sturen. Tevens willen wij een financiële bijdrage leveren aan het onderzoek naar bepaalde ziektes.

Wij hebben inmiddels met eigen ogen kunnen zien hoe verschillende ziektes mensen kunnen slopen en hoe fijn het soms is om deze mensen een (tijdelijke) boost te kunnen geven. “Ad Vitam” betekent dan ook “geef om leven”.

Om deze doelen mogelijk te maken, laten wij ons bijvoorbeeld sponsoren bij sportevenementen. Andere manieren waarbij wij donaties proberen te krijgen, zijn:

– Statiegeldbonnen inzamelen bij diverse supermarkten.

– Op basisscholen bootcamplessen en sponsorlopen verzorgen

– Op markten goederen verkopen

Op onze website kunt u lezen waar, wanneer en wat we precies gaan doen en wat onze laatst behaalde doelen zijn.

Wilt u ons ook steunen met een donatie? Dan kan dit door op de volgende link te klikken: www.stichtingadvitam.nl/doneren.