Wie zijn wij?

Stichting Ad Vitam is opgericht in februari 2019 door drie teamleden welke samen deel uitmaken van Roparun team 8: politie eenheid Den Haag.

Als Roparun team zamelden wij geld in voor de Stichting Roparun wat weer ten goede kwam aan de palliatieve zorg van mensen met kanker. Persoonlijk vonden wij dit een onwijs mooi doel. Maar na het behalen van de sportieve prestatie van de Roparun konden we echter nooit zelf beleven wat zo’n donatie nou deed voor deze mensen.

Om met onze eigen ogen te kunnen zien wat voor positieve impact zo’n donatie teweeg kan brengen en om zelf te kunnen bepalen waar wij deze mensen blij mee kunnen maken of mee kunnen helpen, is Stichting Ad Vitam opgericht. “Ad Vitam” betekent dan ook “geef om leven”.

Ons huidige doel is om zoveel mogelijk gezinnen, waarbij een gezinslid aan de ziekte kanker lijdt, een magische reis naar Disneyland Parijs te bezorgen. Wilt u ons steunen met een donatie, dan kan dit door op de volgende link te klikken: www.stichtingadvitam.nl/doneren.